Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.muni.cz//handle/ics_muni_cz/1068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Valenta, Tomáš | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-09T13:51:08Z | - |
dc.date.available | 2017-12-09T13:51:08Z | - |
dc.date.created | 2017 | - |
dc.date.issued | 2017-12-09 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.muni.cz//jspui/handle/ics_muni_cz/1068 | - |
dc.description.abstract | Esej popisuje funkčnost a pokrytí projektu Khan Academy a rozdíly oproti podobných konkurenčním službám. Dále se zaměřuje na problémy pramenící z využívání moderních technologií, ale i jejich možné přínosy. V závěru se snaží zodpovědět otázku, jestli je Khan Academy revolučním krokem v oblasti výuky, nebo jen přenesením klasického výukového modelu do digitálního prostředí. | cs |
dc.language.iso | cs | en_US |
dc.title | Khan Academy | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Studentské eseje 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IB070_433808_Esej.pdf | Esej | 2.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
IB070_433808_Prez.pdf | Prezentace | 72.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
IB070_433808_Prez.pptx | Prezentace | 453.32 kB | Microsoft Powerpoint XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.