7_8_9_1058_1068?mode=full
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.muni.cz//handle/ics_muni_cz/1068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorValenta, Tomáš-
dc.date.accessioned2017-12-09T13:51:08Z-
dc.date.available2017-12-09T13:51:08Z-
dc.date.created2017-
dc.date.issued2017-12-09-
dc.identifier.urihttps://dspace.muni.cz//jspui/handle/ics_muni_cz/1068-
dc.description.abstractEsej popisuje funkčnost a pokrytí projektu Khan Academy a rozdíly oproti podobných konkurenčním službám. Dále se zaměřuje na problémy pramenící z využívání moderních technologií, ale i jejich možné přínosy. V závěru se snaží zodpovědět otázku, jestli je Khan Academy revolučním krokem v oblasti výuky, nebo jen přenesením klasického výukového modelu do digitálního prostředí.cs
dc.language.isocsen_US
dc.titleKhan Academyen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Studentské eseje 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IB070_433808_Esej.pdfEsej2.6 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
IB070_433808_Prez.pdfPrezentace72.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
IB070_433808_Prez.pptxPrezentace453.32 kBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.